بوناچيچ: من مقصرم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
لوکا بوناچيچ در نشست خبري بعد از بازي با داماش، گفت: من چند سالي است که در فوتبال ايران کار مي‌کنم. حداقل 200 بازي را مربيگري کرده‌ام، ولي به ياد ندارم که در يک بازي اينقدر بازيکنان اشتباه کنند. امروز ما خيلي اشتباه کرديم. اشتباه پشت سر اشتباه. به گزارش ايسنا، سرمربي ذوب آهن در ادامه گفت: به داماش تبريک مي گويم، ولي مشکلات ما کماکان وجود دارد. من شخصا از طرف بازيکنان ، از هواداران ذوب آهن معذرت مي‌خواهم. با نتيجه‌اي که امروز رقم زديم، هيچ کدام از ما لياقت حضور در ذوب آهن را نداريم. همين الان هم ما مشکل داريم و مي‌توانيم جزو کانديداهاي سقوط باشيم. من مربي با تجربه‌اي هستم. در چهار ماهي که من آمده‌ام هر کاري که کردم نشد. بازيکنان خوب و با تجربه اي داريم ، ولي اين همه اشتباه پشت سر هم باور کردني نيست. حتي امروز اگر يک تيم ضعيف‌تر از داماش هم روبروي ما قرار مي‌گرفت ما را شکست مي‌داد. اين‌ها شايد باعث شود ما سقوط کنيم. وي در ادامه گفت: من بارها گفتم که مسلمان بازيکن بسيار خوبي است، ولي او ذهنش در تهران است. باشگاه تصميم خوبي گرفته تا هم به مسلمان کمک کند و هم به تيم ما. مسلمان مي‌تواند در بهترين تيم‌هاي ايران بازي کند. من فکر مي‌کنم با رفتن ايشان همه سود مي‌کنيم. او بازيکني است که کيفيت لازم را دارد. من تا زماني که در ايران باشم حاضر نيستم که يک ريال به تماشاگر پولي بدهم. من به خيلي‌ها کمک مي‌کنم، وقتي که بازي را با سه يا چهار گل واگذار مي‌کنيم ، انتظار ندارم که من را تشويق کنند. با توجه به همه مشکلاتي که وجود دارد من مقصرم و به باشگاه اختيار لازم را مي‌دهم که هر تصميمي دوست دارد بگيرد. بوناچيچ در پايان گفت: مشکلات ما مربوط به امروز يا ديروز نيست. ما 14 امتياز داريم ، حدود 18 گل خورده‌ايم، 15 گل را روي اشتباه خورده‌ايم . من نمي گويم که چه کسي مقصر است. من مقصرم، ولي هيچ وقت نمي‌خواهم توانايي‌هاي داماش را زير سوال ببرم. آنها حق‌شان برد بود.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)